Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna www.nestor-electronic.pl
Forum sterowników procesorowych- programy BASCOM
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Komputerek pokładowy by PiKuŚ
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna -> Mój projekt- wraz z programem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 7:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PiKuŚ napisał:
Szamot, prosisz - masz Wink .
http://pijacek.eu.interia.pl/pliki/komputer_pokladowy_v041-8MHz.zip

Komunikat o nie zapiętych pasach pojawi się przez około 3s po przekroczeniu prędkości 5km/h. Czujnik od pasów należy podłączyć do portu oznaczonego na płytce jako SDA i powinien on przy zapięciu pasów zwierać sygnał do masy (analogicznie jak dla klawiszy UP,DOWN,OK).

Można to wykorzystać również jako ostrzeżenie o NIEZAMKNIĘTYCH DRZWIACH - zasada działania taka sama. A nie zawsze seryjnie jest taka informacja. Ja u siebie to chyba tak w przyszłości podłaczę. Pomysł podoba mi się.
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szamot
Rozpoczyna


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 39

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 8:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możma by wtedy zmienić tekst pierwsza linijka o( nie zapiete pasy) druga ( lub otwarte drzwi). Smile Jutro to podłącze i sprawdzę Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 9:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mało tego
- ja proponuję aby bez tych pasów i niedomknietych drzwi
ekran nie przechodził do innego menu przez 1 minutę
- a to taki Policjant Laughing
ktoś może zaoszczędzi na mandacie i punktach
- o zdrowiu nie wspomne w razie "dzwona"
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG


Ostatnio zmieniony przez jackow2 dnia Czw Kwi 24, 2008 7:13 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szamot
Rozpoczyna


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 39

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 11:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak jest u was ale ja nie mogę go skalibrować bo po skalibrowaniu ( a próbowałem kilka razy) i spalanie i prędkość mają wysokie wartośći a i jeszcze inspekcja oleju się zeruie i przy zegarku nie wiem czemu zerują sie tylko godziny a minuty pokazuje dobrze dzieje sie to po przełączaniu ekranów a co do temperatury to pokazuje normalnie tylko co jakiś czas wskakują wartości np -137 zwłaszcza jak się doda gazu a potem wracają do normy napięcie aku jest podawane poprawnie to sprawdzałem z miernikiem cyfrowym:roll:

Ostatnio zmieniony przez szamot dnia Wto Kwi 22, 2008 3:18 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 12:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- jest to wersja testowa i wszelkie uwagi są mile widziane
- odpowiadam w imieniu Pikus-ia
- w kalibracji spalanie i przebyta droga ( nie prędkość )
mają duże wartości ponieważ jest to próba pewnego zachowania przeliczenia,
ale w następnej wersji będzie to poprawione
PRACE TRWAJĄ i to INTENSYWNIE
ja osobiście nie miałem kłopotów z kalibracją - proszę spróbować na odcinku mniejszym niż 10 km
i pamiętać że kalibracja u Pikuś jest co 100 m !!! lub 10 km
a spalanie co 0,1 litra !!! lub 1 litr
w zależności który klawisz naciśniemy
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szamot
Rozpoczyna


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 39

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 4:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A no to jeżeli tak to w porządku znaczy to że kalibrowałem dobrze a jeżeli chodzi o tekst powitalny to zamiast klepać godzinę ręcznie to można zmienić tekst eeprom w bascomie ja tak zrobiłem i nie było problemu tylko czy coś się nie pochszani przez to? A i jeszcze jedna prośba jeżeli można chodzi o te pasy lepiej by było gdyby SDA było zwarte do masy przy nie zapiętych pasach a po zapięciu była przerwa piszę to bo orginalnie w większosci przy pasach i drzwiach tak są ustawione krańcówki
było by dużo prosciej podpiąć drzwi np. pod swiatło w kabinie i pasy do tego zmostkować. i gdybyś poprawił na zał alarmu na 10 km/h bo już przy wyjeżdżaniu z garażu by się włączał a brame trzeba zamknąć. Razz


Ostatnio zmieniony przez szamot dnia Wto Kwi 22, 2008 5:06 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 4:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, że tekst powitalny można zmieniać bezpośrednio w pliku *.epp. Wystarczy do tego byle jaki edytor.

Dla ułatwienia podpowiem, że:
1linijka - ma adres od H09-H18
2linija - ma adres od H1A-H29
Czyli każda linijka ma max. 16 znaków. Nie należy ich skracać. W przypadku krótszego napisu należy uzupełnić go spacjami do długości 16znaków.
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 4:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poniżej link do wersji z wydłużonym do około 1min komunikatem o nie zapiętych pasach, dodatkowo do sygnalizacji dźwiękowej informującej o nie włączonych światłach dodałem komunikat tekstowy.
Dołożyłem również "krótki sygnał dźwiękowy" po naciśnięciu któregokolwiek z klawiszy podczas poruszania się po ekranikach.

http://pijacek.eu.interia.pl/pliki/komp_atmega8_8MHz-v04g.zip

Proszę o informację czy nadal w tej wersji są kłopoty z odczytem temperatury.
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szamot
Rozpoczyna


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 39

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 6:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wgrałem i temperatura dalej tak samo zmienia wartośći i jeszcze przekaznik od swiateł się nie załancza Tylko komunikat o nie załączonych swiatłach trzeba ręcznie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 6:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeżeli pojawił się komunikat o niewłączonych światłach to wcześniej powinien załączyć się przekaźnik. Może wsad ci się źle wgrał.
Co do temp. to proszę podaj jakiej wielkości masz rezystor przy czujniku i czy masz go podłączonego na 2-ch czy 3-ch przewodach?
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szamot
Rozpoczyna


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 39

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 6:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czujnik mam podpięty 3-ma ekranowanymi przewodami a rezystor jest 2.2 k temperatura jes pokazywana dobrze te inne wartośći to wskakują czasami na ok 2 sekundy potem wraca do normy na Rafałowym się mi tak nie działo ale spróbuję wgrać jeszcze raz może faktycznie coś nie weszło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 9:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś zrobiłem kalibrację Sad znowu kiszka Sad
Przejechałem 96km spaliłem 10,5 litra.
1) Komputer po kalibracji pokazuje kosmiczne wartości prędkości w czasie jazdy - udało mi się jechać nawet 7500km/h Cool
2) spalanie mam bardzo małe Laughing bo rzędu 0,1-0,3 l/100km
3) km do "serwisu" nie odejmują się
4) L1 nawet jak stoję liczy cały czas przyrost drogi - a prędkość pokazywana = 0 km/h. Przejechałem ~ 30 km, a L1 doliczył się chyba z 200 km.
5) L2 nie liczy nic
6) Vmax jest zadziwiająco mała bo 230km/h (patrz pkt. 1), ale jak jadę to skacze np. 125, 130, 230km Question
7) Godzina to zamotana jest, bo jak rano o 6:30 nastawiłem zegar i datę to ~15 tej była chyba dopiero dziewiąta a data to kosmos, jaKBY DNI W MIESIĄCU BYŁO Z 45 A MIESIĘCY 30, ROK 02. (ups caps lock)
Cool dobrze pokazywał ilość spalonego paliwa bo z błędem tylko rzędu 5% Laughing

... reszte grzechów nie pamiętam Smile Jutro kolejne testy.
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2008 11:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rew. v04g-8M
testowanie - wg mnie jest oki
- może trzeba będzie dolutować do płytki parę brakujących elementów
które wg Pikuś powinny być, a nie są uwzględnione w schemacie Crying or Very sad
brakuje dławika 10uH na zasilaniu Atmegi 8 - dławik powinien być pomiędzy nożką VCC a AVCC - należy przeciąć ścieżkę
oraz kondensator ceramiczny 100nF miedzy GND i VCC ( to 7 i 8 nóżka Atmegi )
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG


Ostatnio zmieniony przez jackow2 dnia Sro Kwi 23, 2008 2:34 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2008 12:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jackow2 napisał:
Rew. v04g-8M
testowanie - wg mnie jest oki
- może trzeba będzie dolutować do płytki parę brakujących elementów
które wg Pikuś powinny być, a nie są uwzględnione w schemacie Crying or Very sad
brakuje dławika 100uH na zasilaniu Atmegi 8 - dławik powinien być pomiędzy nożką VCC a AVCC - należy przeciąć ścieżkę
oraz kondensator ceramiczny 100nF miedzy GND i VCC ( to 7 i 8 nóżka Atmegi )

A możesz na prv schemat "jak podłączyć" wrzucić na oryginalnym zdjęciu (te które jest na płycie CD)?
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2008 1:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

POST przeniesiono na str 8 tego tematu
dotyczy dodatkowych elementów na płytce Rafała
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG


Ostatnio zmieniony przez jackow2 dnia Czw Kwi 24, 2008 7:50 pm, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rafal
Site Admin


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 1180
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2008 2:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dławik ma sens jak kożystasz z zewnętrznego napięcia odniesienia przy przetworniku, ale jak masz ustawiony na wewnętrzne napięcie odniesienia to nie jest potrzebny (u mnie w programie do pieca wykożystuje wejścia przetwoenika i nic sie ie dzieje)
Proponuje na wejściu ADC podlączyć dać opornik 1 K i miedzy wejście a mase kondensator 100 uF i nie bedzie problemu skakania pomiaru napięcia.

Jeśłi chodzi o wasz problem z zegarem i temperaturami to niestety to tylko kwestia softu Sad
Ale Pikuś to zdolny gość i napewno sobie z tym poradzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2008 6:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

TAK - Rafal ma rację - niestety jak zwykle zresztą
- ten dławik jest zbędny w tym wydaniu płytki - jestem po konsultacji z Pikuś
ale soft to proponuje jeszcze raz ściągnąć i ponownie wgrać - i porządnie zresetować Atmegę przed wgraniem nowego softu

ale kond. 100nF na 7 i 8 nogę procka to się przyda - dzisiaj uratował moją Atmege
potem dorzucę do wcześniejszego postu zdjęcie jeżeli ktoś nie wie jak to zamontować
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2008 8:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rafał, niestety nie mogę się z Tobą zgodzić że zastosowanie dławika ma sens tylko przy podłączeniu zewnętrzego napięcia odniesienia. W dokumentacji od Atmegi jasno jest napisane, że jego celem jest redukcja zakłóceń a takowe niestety wystepują w każdym samochodzie. Zastosowanie rezystora i kondensatora w układzie pomiarowym będzie wprowadzało przekłamania - no ale w naszym przypadku wielkość tego przekłamiania jest do przyjęcia Smile

Zasadniczo podczas pomiaru napięcia u mnie też nic się nie dzieje, a że w Twoim programie do pieca działa to nic dziwnego jak się dołącza do czujników kondensatory o takiej wartości to nie ma prawa nic skakać, ale niestety nie ma nic za darmo bo bezwładność takiego pomiaru ooojjjjjjj nie jest mała.
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szamot
Rozpoczyna


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 39

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 12:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wgrałem wsad jeszcze raz i nadal jest to samo z temperaturą a zegarek to zauważyłem że działa prawidłowo dopóki nie przełączy się ekranów jak się nie rusza to po ustawieniu jest wszystko dobrze jak się zmieni ekraniki parę razy to nawet jest 48:50 pewnie to wina tych nistabilnych przycisków może jak będą w głównym programie to problem zniknie? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 7:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szamot masz rację właśnie wgrałem i przejechałem 7 km wersja 4g-8M jest skopana - co do zegarka
ściągałem 24 IV godz 18:53
ponadto średnia jak zajechałem do domu pokazała 0,3l/100km !
niestety nie zdążyłem zapisać zużycie ogólne
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 7:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZABEZPIECZENIA PRZECIW ZMIANIE POLARYZACJI ZASILANIA
oto obiecana przeróbka o którą prosił killer78





większe zdjęcie dostępne na
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1ca2e8ce260722ca.html


ZMIANA - NIE DAJEMY DŁAWIKA - za poradą "PiKuś" ale dolutowujemy dwa kondensatorki 100nF - wielkość 0508 lub 1206 - oraz zwykłą diodę prostowniczą np.: 1N4007 1A lub podobną

na zdjęciu miejsca podłączenia - dla diody trzeba przeciąć ścieżkę

miejsce przylutowania na rysunku

Pikuś co ja bym bez Ciebie zrobił - nico
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG


Ostatnio zmieniony przez jackow2 dnia Pią Maj 02, 2008 1:30 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szamot
Rozpoczyna


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 39

PostWysłany: Wto Kwi 29, 2008 7:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak tam postępy z programem Question bo coć to trochę ucichło a ja nadal czekam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Kwi 29, 2008 2:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PiKuś - jedyny i główny programista tego projektu komp. paliwa
ma chwilowo "supełek" i dłuuugi Weakend
cierpliwości Wink
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Kwi 29, 2008 2:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szamot napisał:
Jak tam postępy z programem Question bo coć to trochę ucichło a ja nadal czekam Smile

ja też... Smile
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Maj 06, 2008 2:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WOŁANIE O POMOC

KŁOPOTY Z OBROTOMIERZEM

PISZĘ W IMIENIU PiKuś
-- kopia tekstu --
mam prośbę, czy możesz w moim imieniu zamieścić poniższy kod do obrotomierza
na forum z pytaniem czy coś jest źle w programie, czy błędne wskazania są raczej kwestią zakłóceń.

mam prośbę, czy możesz w moim imieniu zamieścić poniższy kod do obrotomierza
na forum z pytaniem czy coś jest źle w programie, czy błędne wskazania są
raczej kwestią zakłóceń. Ja niestety mam problemy z dostępem do forum.

$regfile = "m8def.dat"
$crystal = 16000000

Enable Interrupts
Enable Timer1

Config Lcd = 16 * 2
Config Lcdpin = Pin , Db4 = Portd.5 , Db5 = Portd.6 , Db6 = Portd.7 , Db7 =
Portc.3 , E = Portd.3 , Rs = Portc.4
Config Timer1 = Timer , Prescale = 256
Config Int0 = Falling

Dim Obroty As Word , Stop_imp As Word , Start_imp As Word
Dim Przerwanie0 As Byte

On Timer1 Odmierz_1s
On Int0 Obrotomierz

Load Timer1 = 62500
Start Timer1

Do
Cls
If Przerwanie0 = 2 Then
Obroty = 187500 / Stop_imp
End If
If Obroty <> 0 Then Lcd Obroty
Lcd "0obr/min"
Waitms 700
loop
end


Odmierz_1s:
Counter1 = Counter1 + 3036
Przerwanie0 = 0
Enable Int0
Return

Obrotomierz:
Disable Int0
Incr Przerwanie0
Select Case Przerwanie0
Case 1
Start_imp = Counter1
Enable Int0
Case 2
Stop_imp = Counter1
Stop_imp = Stop_imp - Start_imp
End Select
Return

---------------------------------------------
ze swojej strony dodam ze wczoraj zamontowałem "komp by Miglandz"
do PF 126p i działa obrotomierz - co prawda troszkę przekłamuje
ale jest prawie oki
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szamot
Rozpoczyna


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 39

PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 7:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PiKuś Czy tę ciszę na forum mam traktować jako poraszkę ?
Czy to tylko chwilowy dołek. Bo my nadal liczymy na ten program dla ATEMEGI 8 i z pewnością nie tylko ja tak myślę. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Miglandz
Stały bywalec


Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 145

PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 8:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szamot z tego co wiem to pikuś jest na urlopie Smile jak wróci to ekipa z krakowa będzie dalej walczyć Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 6:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

TO NIE EKIPA Z KRAKOWA
PiKuś - to inna część Polski - i to ON pisze program
ja z tylko pomagam -
co do wznowienia parac - niestety przymusowa przerwa - ale nie urlop
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
micuś
Nowy


Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 3
Skąd: starogard gd.

PostWysłany: Wto Lis 11, 2008 12:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy możnaby zaimplementować funkcję monitoringu przepalonej żarówki? Układ by informował gdy jakaś żarówka np. kierunkowskazu została przepalona.
Niektóre komputery pokładowe mają takie funkcje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mat3211@wp.pl
Nowy


Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 1
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sro Lis 26, 2008 5:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Co do moich testów to:
1. termometr pokazuje temperature niepoprawną (ok 150stopni)
2. nie wiem czemu dolna linia na ekraniku "miga" i to dość znacznie (na tyle że to przeszkadza)

a co do nowych funkcji to możę dało by się zrobić żeby impulsy drogi były zczytywane z "masy" (w diesel`ach było by to przydatne)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna -> Mój projekt- wraz z programem Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group