Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna www.nestor-electronic.pl
Forum sterowników procesorowych- programy BASCOM
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Komputerek pokładowy by PiKuŚ
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna -> Mój projekt- wraz z programem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 7:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jackow2, rozumiem że jesteś zainteresowany rozbudową programu o kolejne funkcje a więc i rozbudową płytki.
Co do gotowości to którą wersję chciałbyś testować: z obrotomierzem czy bez?
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 7:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obojętne - jak Ci wygodnie - może być bez - mam cyfrowy z "NE" i w aucie fabryczny - "Nubira 2.0"
rozbudowa również Wink - docelowo miałby to być taki FULL kom. samochodowy
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jacor
Lekko zaangażowany


Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 42
Skąd: MAŁOPOLSKA

PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 9:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PiKuŚ napisał:
Niestety musiałoby się to wiązać ze zmianą procesora na Atmega16 lub 32 (przejściówkę na płytkę Rafała mam zaprojektowaną Smile ).
Czy byli by chętni na taką opcję, czy lepiej żebym nie marnował swojego czasu i nie zaprzątał sobie tym głowy Wink .


też jestem zainteresowany Smile Smile
_________________
prosze nie krzyczeć dopiero się uczę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
klimax
Nowy


Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 7
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 9:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja również byłbym chętny !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
LoLu
Zawsze na posterunku


Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 161
Skąd: Poznań (okolice) Nowy Tomyśl

PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 4:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pikuś a jaką wersje komputerka udostępniasz forumowiczom -*,bin czy *,bas ??
Ja rozważam zamontowanie komputerka do swojego poczciwego IVECO , tyle że to zwykły rechot, nie ma komputera wiec pomiar spalania mi nie potrzebny, wiem że pali 16l/100 i obojętnie czy pusty czy załadowany nic mu sie nie zmienia, natomiast zamiast spalania dołożył bym sobie kilka swoich gadżetów, ale co za tym idzie potrzebna mi jest wersja *,bas Very Happy
_________________
Od kiedy powstało GOOGLE pytania nie maja sensu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 8:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Również jestem chętny do testowania Smile
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szamot
Rozpoczyna


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 39

PostWysłany: Wto Kwi 01, 2008 6:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście ja też jestem zinteresowany Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 12:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla zainteresowanych, testy wersji beta programu komputera pokładowego dobiegają końca - duże podziękowania dla Jackow2.
Jak nic się nie wydarzy to prawdopodobnie w przyszłym tygodniu ujrzy on "światło dzienne" Wink.
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 3:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

samo testowanie to że tak powiem "pikuś"
i cała przyjemność po mojej stronie
a przy okazji przekonałem się że napisać poprawnie działający program od "0" to DUŻY WYCZYN
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 8:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Samo testowanie jest równie ważne jak pisanie programów, ponieważ bez rzetelnej informacji zwrotnej o nieprawidłowym działaniu programu ciężko poprawić jakiekolwiek błędy czy niedociągnięcia.
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bojownik
Nowy


Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 23
Skąd: Żywiec

PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 4:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, skąd można pobrać najnowszą wersję programu Pikusia? (czy to ta ustawienie_ekraniku4 ?)

1. Czy muszę dodatkowo wykonywać jakieś modyfikacje płytki Rafała, aby była przystosowana do Twojego programu Pikus? Czy też wystarczy tylko wgrać Twoją wersję?

2. Rozumiem, że Twój program Pikus również posiada kalibrację?

3. Finalnie na jakim wyświetlaczu pracuje najnowsza wersja?

Pozdrawiam Smile
_________________
Mazda 626 GF
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 6:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszcze trają prace wykończeniowe - aby wersja była w miarę poprawnie przygotowana - prosimy o cierpliwość

co do "ustawienia ekraniku" - to tylko propozycje znaków na wyświetlaczu - TO NIE JEST DZIAŁAJĄCY program
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 7:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Ja też testuję ten program, ale coś mi się wysypuje, czyżby dlatego, że nie mam rezystora na złączu programującym? Czasami mam różne wartości (dość odbiegające od normy, w górę i dół), czyżby to brak rezystora?
2. Jak puszczę nogę z gazu (pełny 6 pkt wtrysk) to powinna zadziałać opcja CUT OFF - czyli całkowite odcięcie paliwa. U mnie niestety nie działa. Podejrzewam, że mam padnięty "czujnik położenia przepustnicy". Tylko dzięki komputerowi pokładowemu mogłem to zauważyć.
Normalnie jak jadę, mam jakieś tam wskazania, ale jak puszczę nogę z gazu przy pr. obr. pow. 3tyś obr. (hamowanie silnikiem) powinno być pokazane 0 l/100km, a u mnie wartości są niewielkie, jednak są 0,5l/100km. Także zabieram się za szukanie czujnika i diagnozę jego.
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Czw Kwi 17, 2008 5:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,

po długiej przerwie w końcu wracam na forum - ach te problemy z dostawcą Internetu Twisted Evil - i od razu zamieszczam link do wsadu programu komputera pokładowego - wersja 0.4-8MHz.
Jest to wersja testowa 14 dniowa. Oczekuję, że po tym czasie osoby zainteresowane wsadem prześlą swoje uwagi dotyczące tej wersji, co z kolei przyczyni się do dalszego rozwoju programiku jak również pozwoli mi zorientować się czy cieszy się on zainteresowaniem.

Wersja ta może być wgrana na płytkę Rafała bez żadnych jej modyfikacji, ewentualna modyfikacja dotyczy pomiaru napięcia akumulatora - może być podłączone, ale nie musi (przy braku podłączenia wskazanie będzie równe 0). Dla osób chcących mieć taką funkcję szczegóły podłączenia poniżej. Oczywiście wymagana będzie ponowna kalibracja, którą można przeprowadzić po wejściu w tryb "setup" (jednoczesne naciśnięcie klawiszy UP i DOWN). Zmiana ekraników klawiszami UP lub DOWN. Po wyłączeniu stacyjki wyłączone zostaje podświetlanie wyświetlacza a ekranik ustawia się w wyświetlanie czasu, daty, temperatury i napięcia. Po wł. stacyjki włączone zostaje podświetlanie, pojawi się ekranik powitalny a po nim informacja o pozostałych km do inspekcji olejowej, po czym ekranik wróci do wyświetlania parametrów ostatnio ustawionych przed wył. stacyjki.

Program posiada następujące funkcje:
01. Włączenie opcji kalibracji z menu - do obliczenia stałej drogi i wtrysku
02. Załączanie świateł poprzez Przekaźnik PK2 po przekroczeniu prędkości 5km/h a ich wyłączanie po wyłączeniu stacyjki
03. Sygnalizacja niewłączonych świateł (BUZZER) po przekroczeniu prędkości 10km/h
04. Sygnalizacja o pozostawionych światłach po wyłączeniu stacyjki (BUZZER)
05. Po włączeniu stacyjki włączenie podświetlenia i wyświetlenie napisu powitalnego
06. Edycja napisu powitalnego
07. Możliwość ustawienia inspekcji olejowej skok co 500km do 65000km; 0-inspekacja wyłączona
08. Wyświetlanie ile km zostało do wymiany oleju po włączeniu stacyjki
09. Wyświetlanie prędkości chwilowej [km/h]
10. Wyświetlanie średniej prędkości przejazdu [km/h]
11. Wyświetlanie chwilowego zużycia paliwa w l/100km, przy prędkości poniżej 5 km/h zużycie paliwa w l/h
12. Wyświetlanie temperatury zewnętrznej z dokładnością do 0,1 stopnia Celsjusza
13. Sygnalizacja o możliwej gołoledzi, w zakresie temperatur od -1*C do +1*C wskazanie mruga w odstępie 1s
14. Wyświetlanie max. osiągniętej prędkości jazdy Vmax - wartość zapisywana w pamięci EEPROM
15. Wyświetlanie przebiegu dziennego pojazdu (2 liczniki: L1 i L2 - jeden może być kasowany np. po każdorazowym tankowaniu, a drugi służyć jako dzienny)
16. Wyświetlanie spalania średniego (spalanie zeruje się wraz z wyzerowaniem licznika dziennego L1) [l/100km]
17. Wyświetlanie napięcia akumulatora
18. Wyświetlanie czasu z datą
19. Wyświetlanie informacji ile litrów paliwa zostało spalone
20. Wyświetlanie czas przejazdu (po 2godz postoju czas zeruje się)
21. Odświeżanie informacji co 1s


Aby mieć możliwość pomiaru napięcia akumulatora należy do złącza oznaczonego na płytce jako SCL podać napięcie z wejścia zasilania oznaczonego jako "+" na płytce poprzez dzielnik napięcia składający się z rezystorów 1,3k i 7,5k (+12V---7,5k---SCL---1,3k---GND)

W celu poprawnego zaprogramowania procesora należy wgrać zarówno plik *.bin jak i *.epp.
http://pijacek.eu.interia.pl/pliki/komputer_pokladowy_v04-8MHz.zip
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bojownik
Nowy


Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 23
Skąd: Żywiec

PostWysłany: Pią Kwi 18, 2008 2:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No no, jestem pod wrażeniem Smile jedyne co mnie zraża to ta wersja trial... wolałbym sam decydować o tym czy chcę wgrać nowy program czy nie Smile (po 14 dniach), ale widocznie autor projektu uznał, że tak będzie lepiej... chyba poczekam na wersję finalną.

Pozdrawiam i gratuluję.
_________________
Mazda 626 GF
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SebiCo
Rozpoczyna


Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 32

PostWysłany: Sob Kwi 19, 2008 2:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

po wgraniu mam dwie sprawy:

- Pomiar temperatury pokazuje jakieś kosmiczne wartości (po powrocie do softu Rafała jest ok)
- jak wyjść z menu edycji powitania, lub jak je pominąć ?

Niestety tylko tyle mogłem sprawdzić bo nie doszedłem nawet do kalibracji Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Sob Kwi 19, 2008 2:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Kosmiczne wartości? tzn. jakie np?
2. Wyjście z menu edycji powitania - jednoczesne naciśnięcie klawiszy UP i DOWN.
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SebiCo
Rozpoczyna


Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 32

PostWysłany: Sob Kwi 19, 2008 3:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wyświetala się w granicach od -150 do -130
Cytat:
Wyjście z menu edycji powitania - jednoczesne naciśnięcie klawiszy UP i DOWN

Ok już mam trzeba krócej przytrzymać te dwa przyciski Smile
Co do temperatury to na innym czujniku jest ok - tylko dziwna sprawa że na tamtym i programie Rafała jest ok Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Kwi 19, 2008 7:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja z temperaturą mam dokładnie do samo:
po włączeniu stacyjki mam wartości: -161,7 i -142 i tak na przemian.
Wgrałem poprzednie wersje programu Pikusia i to samo. Wgrałem wersje Rafała 1.0, 3.5 i pokazywalo normalną temperaturę. Wgrałem ponownie program Pikusia 4.0 i skoki jw. Po wypięciu czujnika pojawił się Temp error.
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jackow2
Bardzo zaangażowany


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 108
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 7:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja mam temp. OKI
źle działa tylko Vs i Vm
czyli Vs - prędkość średnia
oraz Vm czyli prędkość max
a wgrywałem tą i inne wersje wielokrotnie -
_________________
Jacek z Krakowa
Nubira 2.0 1998 - PB + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Miglandz
Stały bywalec


Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 145

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 8:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie temp na początku swirowała ale potem pokazało ok Smile
no ale ni huhu nie umiem go wykalibrować
no i te przyciski dziwnie działają :/ za bardzo czułe są przeskakuje zaraz po pare ekraników Smile
tyle z mojej strony Razz
i to piszczenie przy załączaniu wkurzające
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 8:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Zmiana czasu reakcji na nacisnięcie przycisków to nie problem, ale specjalnie go skróciłem aby podczas ustawiania np. ekraniku powitalnego nie zasnąć przed końcem ustawiania - mamy tylko 3 klawisze i mnóstwo możliwych literek, cyferek i znaczków do ustawienia (a możemy ustawić max.32 znaki = 2x16).
2. Piszczenie jest tylko na początku kalibracji, ale chyba faktycznie będzie lepiej jak je wyłączę.
3. Na początku, tzn. temperatura szalała przed kalibracją?
4. A na czym polega dokładnie problem z kalibracją?
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 9:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam pewien pomysł:
Otóż może można by zrobić ustawianie menu powitalnego w PC i po prostu je wgrywać? Jest tyle kombinacji liter i cyfr, a za pomocą 2 klawiszy to faktycznie koszmar.
Wgrałem najnowszą wersję i .. temperatura skakała do pierwszego uruchomienia silnika, później jakoś się ustabilizowała, ale jeszcze nie miałem możliwości zrobić kalibracji. Może jutro ją zrobię?
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 9:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest już nowy wsad do komputera pokładowego Smile .
http://pijacek.eu.interia.pl/pliki/komputer_pokladowy_v04-8MHz.zip

Poprawiłem w nim wyświetlanie Vmax i Vs.
Zwiększyłem również troszeczkę czas reakcji na klawisze, no i nie powinno być już słychać piszczenia Wink .

Dla amatorów szybkiej jazdy, jak również osób chcących sprawdzić ile koników drzemie jeszcze w ich cackach informuję że przygotowywana jest wersja programu z dodatkową funkcją do pomiaru czasów przyśpieszeń:
1. do 100km/h
2. od 80 do 120km/h
3. na 250m
4. na 1/4mili
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 9:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak by zrobić "piknięcie" jak u Rafała, gdy przeskoczy ekranik? W czasie jazdy nie zawsze można obserwować ekranik, czy już jest wyświetlany dany ekran. A może do tego dołączyć jeszcze taką funkcję, że jak przeskoczy do następnego ekranu, to trzeba najpierw póścić klawisz, aby nie przeskoczył do kolejnego?
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 9:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Osobiście nie jestem zwolennikiem "pikania" a z drugiej strony jeżeli nie chcesz obserwować ekranika to po co go wogóle przełączać?
Z doświadczenia również wiem, że jak już skończy się czas "zabawy" to jeździ się przeważnie na jednym i tym samym ekraniku.
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 10:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Źle mnie zrozumiałeś Embarassed - obserwujesz drogę (miasto Wrocław - korki) i nie nie zawsze możesz poświęcić kilka cennych sekund na to, aby zobaczyć czy ekran już przeskoczył czy nie? Może i ja mam jakieś kiepskie przyciski, bo raz szybko przeskakują, a raz muszę cisnąć i cisnąć.

A co do ekranu po wyłączeniu stacyjki to zostaje na 100% ten, który był ostatnio wyświetlany - sprawdziłem dziś ponownie.
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szamot
Rozpoczyna


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 39

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 1:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam taką propozycję moze by dołożyć do tego komputerka jeszcze komunikat z alarmem o nie zapiętych pasach np. ( ZAPNIJ PASY!!!) Zeby działało tak jak załaczanie swiateł czyli sprawdzalo przy 5km/h z możliwością wyłączenia tej funkcji w setapie.A z tymi przyciskami to jest u mnie tak samo raz wszystko ok , raz przeskoczy o dwa ekrany raz trzeba cisnoąć długo rzeby się zmieniło,chyba to nie wina przycisków bo na Rafałowym działa normalnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
killer78
Zawsze na posterunku


Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 175
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 6:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z przyciskami tak właśnie u mnie jest, już myślałem aby do nich podłączyć jakieś diody, aby sprawdzić, czy jak naciskam to łączą czy może komputerek tak reaguje.
Nie wierzę, aby 3 nowe przyciski tak się zachowywały.
_________________
Pozdrawiam
***********
Adam M.
Suzuki Vitara V6, 24V, 2.0 LPG + Bolid (czyt. maluch) LPG - elektronic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PiKuŚ
Zawsze na posterunku


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 6:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szamot, prosisz - masz Wink .
http://pijacek.eu.interia.pl/pliki/komputer_pokladowy_v041-8MHz.zip

Komunikat o nie zapiętych pasach pojawi się przez około 3s po przekroczeniu prędkości 5km/h. Czujnik od pasów należy podłączyć do portu oznaczonego na płytce jako SDA i powinien on przy zapięciu pasów zwierać sygnał do masy (analogicznie jak dla klawiszy UP,DOWN,OK).

Jeżeli chodzi o przyciski to postaram się ich obsługę przenieść z programu głównego do podprogamu obsługi przerwania wtedy nie będzie już tego problemu. Jednak zrobię to dopiero wtedy jak już wszytkie pozostałe funkcje będą działać prawidłowo.
_________________
Nadmiar wiedzy jest równie szkodliwy jak jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nestor-electronic.pl Strona Główna -> Mój projekt- wraz z programem Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group